گردشگری و دیدنی ها در جزیره کیش

ماه های گرم در حال نزدیک شدن هستند و اقامتگاه های جزیره در حوالی ساحل اغلب خودنمایی می‌کنند. اقامت نزدیک ساحل مساوی با تفریحات آبی و تابستانه است بنابراین رزرو تور کیش برای افراد بسیاری جذاب خواهد بود. چون جزیره کیش، واقع در خلیج فارس و نزدیک به جزیره قشم، محبوب‌ترین مکان تفریحی و جزیره‌های ایران و چهارمین مقصد گردشگری پرطرفدار در جنوب غربی آسیا است.

 گردشگری کیش این محبوبیت را مدیون چند عامل است. کیش در کنار قشم یک منطقه آزاد تجاری است. این بدان معناست که گردشگران هنگام آمدن به کیش نیازی به داشتن ویزا ندارند تا زمانی که بیش از 14 اقامت نداشته باشند. همچنین به این معنی است که تقریباً همه کالاها در کیش نسبت به سایر مناطق غیرآزاد تجاری ارزان تر هستند.

 

اما آنچه این جزیره را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده و به یک مقصد گردشگری بسیار محبوب تبدیل می شود، جاذبه های متعدد و امکانات تفریحی آن است. بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از محبوب ترین جاذبه هایی که به رونق گردشگری جزیره کیش کمک می کنند.

 

1- پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش انواع حیوانات از جمله شیرهای دریایی را در خود جای داده است.

پارک دلفین کیش یک پارک تفریحی عظیم به وسعت 100 زمین است که در جزیره جنوبی شرقی کیش واقع شده است. میزبان بیش از 20 نوع پستاندار دریایی از جمله دلفین ها، شیرهای دریایی، گربه ماهی، شیر دریایی و پنگوئن است. اتوبوس هایی در داخل این مرکز وجود دارد که می توانید برای بازدید از قسمت های مختلف پارک از جمله دلفیناریوم، پارک پرندگان و استخرهای مختلف که پستانداران مختلف هستند، استفاده کنید. اگر به حیوانات علاقه دارید، حتماً باید از این مکان دیدن کنید.

 

2- کشتی یونانی

کشتی یونانی کشتی 75 ساله است که از سال 1966 در غرب جزیره کیش زمینگیر شده است. این کشتی در سال های اخیر به یکی از کشتی های گردشگری کیش تبدیل می شود که صدها نفر در ساحل برای تماشای زیبایی های این جزیره گرد هم می آیند.

صحنه های عالی در ساحل کشتی یونانی

غروب خورشید صحنه ای است که نباید در ساحل کشتی یونانی از دست داد. در ساحل کشتی رستوران یونانی از امکاناتی از جمله غذاهای ایرانی و لبنانی، کافی شاپ و اجاره دوچرخه وجود دارد. اگر به صحنه های عالی، پیک نیک و معاشرت با مردم  در محیطی بسیار آرام علاقه دارید، کشتی یونانی مطمئناً تجربه ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.

 

3- پارک آبی روشن یا اقیانوس

پارک آبی اقیانوس اولین پارک آبی موضوعی در ایران است که در ژانویه 2017 افتتاح شد. این پارک در فضای باز با موضوع داستان رمزی و راز قلعه خورشید ساخته شده است که توسط اسطوره دیزنی و معمار کهنه کار احمد جعفری اجرا شده است.

پارک آبی با موضوع اقیانوس یکی از مهمترین عوامل گردشگری کیش است. این پارک موضوعی بیش از 400 کارمند دارد و شامل 13 وسیله سواری، چهار استخر و یک آبگرم به اضافه دو رستوران، چهار نوشیدنی و کافی شاپ و دو منطقه خرید است. پارک آبی دریا در شش ماه اول پس از افتتاح، با جذب بیش از 80 هزار گردشگر، رکوردهای جمعیت را در ایرانگردی کیش به ثبت رساند. پس در تور کیش از تهران یا هر شهر دیگری از ایران لذت بردن در این پارک را فراموش نکنید.

 

4- شهر زیرزمینی کاریز

افراد زیادی بخاطر اینکه این جزیره آثار تاریخی زیادی ندارد  به کیش سفر نمی کنند، بنابراین اگر می دانستند که کیش از قدیمی ترین شهرهای زیرزمینی ایران را دارد باعث تعجب آنها می شود. شهر زیرزمینی کاریز که کاریز در لغت به معنای قنات یا چاه است، بیش از 2000 سال پیش توسط ساکنان شهر حریره به منظور جمع آوری آب خالص ساخته شده است.

 

شهر زیرزمینی کاریز یک جاذبه تاریخی و رونق گردشگری جزیره کیش است.

زمانی که داخل آن هستید، به سقف مرجانی توجه کنید که فسیل های باستانی ماهی و صدفی را در خود جای داده است که به گفته مردم محلی مربوط به میلیون ها سال پیش است. همچنین جالب است بدانید که کاریز در تمام فصول سال خنکی ثابتی دارد و هرگز از 22 تا 25 درجه سانتیگراد بالاتر یا کمتر نمی شود.

 

5- ساحل بانوان

پرداخت حتی هزینه کمی برای استفاده از چیزی که ممکن است غیرطبیعی به نظر برسد جالب و دوست داشتنی است. ساحل بانوان کیش اما یکی از بهترین ها در نوع خود است.

این منطقه حفاظت شده ویژه بانوان یکی از بهترین مناطق ایران را برای شنا و اقامت بانوان در ساحل را ارائه می کند. پس از ورود، وسایل خود را در یک قفسه قرار دهید که بعداً در راه بازگشت می توانید آن را بازیابی کنید. همچنین دوش های متعددی برای استفاده پس از اتمام کار وجود دارد. به طور کلی، این یکی از بهترین امکانات ساحلی مختص زنان در جزیره است.

 

با رزرو های تور خصوصی تا 30 درصد صرفه جویی کنید! و در اینجا برخی از بهترین هتل های کیش نام برده شده است.

برنامه سفر از پیش ساخته شده مورد نظر خود را با 30 درصد ارزان تر رزرو کنید.

 

  1. هتل بزرگ داریوش بهترین هتل جزیره کیش

نگاهی ساده به طراحی باشکوه آن همه آنچه را که باید در مورد هتل بزرگ داریوش کیش بدانید را به شما می گوید. این اقامتگاه با معماری شبیه تخت جمشید، نشانه هنر هخامشی است و در شمال شرقی کیش واقع شده است. بنابراین از رزرو تور کیش هتل داریوش غافل نباشید.

فضای داخلی این ملک با ظروف و با میله های سنگی، مجسمه ها و آثار به جا مانده از امپراتوری هخامنشیان دیگر تزئین شده است. می توانید یک فنجان قهوه خوشمزه را درست در کافه مجلل لابی میل کنید.

هتل بزرگ داریوش دارای اتاق‌های بزرگی است که با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند و حس و حال آرامش بخشی را به شما ارائه می‌دهند. اتاق‌های آن‌ها منظره‌های به دریای نیلگون یا باغ‌های سرسبز هتل‌هایی هستند که برای کسانی که به آرامی‌بخش‌های محبوب هستند عالی هستند.

این هتل دارای دو رستوران است که با هر سلیقه ای پذیرایی می کند و سه کافی شاپ به شما کمک می کند از روزهای طولانی گشت و گذار در جزیره سرحال شوید. می توانید از طریق سفر آس ۲۴ به راحتی هتل های ارزان جزیره کیش را رزرو کنید.

 

امکانات:

  • غواصی
  • استخر
  • زمین تنیس
  • میدان پیام
  • زمین پینت بال
  • مرکز تناسب اندام
  • سالن بیلیارد

 

  1. هتل مریم سورینت

هتل لوکس مریم سورینت با معماری الهام گرفته شده از سبک باروک در سال 2004 ساخته شده است. این ساختمان 7000 متر مربع مساحت دارد و دارای 3 طبقه با 55 اتاق راحت است. اگر به دنبال خرید از مراکز خرید معروف کیش هستید، این هتل جذاب مکان مناسبی خواهد بود.

این هتل از داخل با نور ملایمی با یک لوستر زیبا از طبقه بالا تا طبقه اول امتداد یافته است و راهروها و تالارهای آن فضای ییلاقی سنتی ایرانی را دارد.

هتل مریم سورینت دارای اتاق‌های مجهز و تزئینات زیبایی است که روی برخی از دیوارهای آن صفحات چوبی و بالکن‌های بزرگ مشرف به شهر قرار دارد.

علاقه افراد به غذا باید بدانند که هر سه غذای سرو شده توسط هتل بسیار خوشمزه و فراوان است. این هتل همچنین دارای یک کافی شاپ است که برای مواقعی که به یک شب دنج نیاز دارید، غذاهای باطراوت سرو می کند.اگر در جزیره کیش بیشتر بدانید، این مقاله را مطالعه کنید: راهنمای سفر به جزیره کیش

 

امکانات:

  • آرایشگاه
  • سالن استراحت
  • تاکسی سرویس
  • خشکشویی
  • کرایه اتومبیل
  • مینی بار وسیع

اگر به جزیره کیش سفر می کنید، حتما از وب سایت ما دیدن کنید تا هتل های کیش را با تخفیف رزرو کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.